Cari Blog Ini

Sabtu, 23 Mac 2013

6 TAHUN 2 BULAN 23 HARI Bukan pengukur


Inni Akhofullah ( Sesungguhnya aku takutkan Allah )

    Tahun ini, bulan ni, hari ini Genaplah sudah cinta silent aku selama 6tahun 2 bulan 23 hari..lama kan ? tapi itu bukan pengukur tahap mana setianya aku bersama cinta silent tersebut. tapi mengukur  tahap mana aku perlu bersabar dalam menjaga hati ini. 

  Tapi aku kalah dalam bulan ini...KALAHHHHHHHHHHHHHH,sekian lama aku tidak pernah melihatnya wujud di hadapanku, kini kami bergerak kerja bersama, bermsj dan berhadapan secara bermeting BERSAMA_Allahurobbi betapa sakitnya hati..SAKIT .......

    SEBELUM KETIBAAN nya, akhir bulan 10 aku berusaha dan terus berusaha melupakan insan ini, aku putus asa detik dan saat SAKITNYA hati melayari cinta pendam yang bg shbt2ku melihatnya PERKARA SIA-SIA.

    Memendam perasaan ini adalah 1 peyiksaan, tapi mempunyai rasa keistimewaan terhadap 1 kepayahan..
aku tak mahu jalan2 cinta ini ditaburi cinta2 monyet yang tiada kesudahan.


PERCAYALAH...
  jika dia mengetahui akan hasrat ini, dan sudi menerima aku ini...1 nasihat aku kepada kamu ( Wahai si cinta pendam ku ) aku selalu takut...teramat TAKUT dan semastinya akan TAKUT MURKAH ALLAH...
kamu adalah insan soleh yang menggerakkan hati si solehah pada awal nya, cinta silent itu akan LENYAP bilamana KAU TURUT SERTA MEMBENGKOKKAN KU ..

AMAT SAKIT, NAMUM AKU PERCAYA AKAN TIBA MASANYA, ALLAH BERIKAN KEMANISAN DALAM KEPAHITAN ITU.Hatta amat nipis aku mgthui kita akan bersama....




1 ulasan:

  1. sedih jea ayt ni.. moga Allah kabulkan hajat enti... jgn risau.. jka dia milik enti.. dia tetap milik enti.. jika tidak.. fhm2 la

    BalasPadam